Vector Smart Object-3

המלון

מנועי חיפוש כמו בוקינג או טריפאדוויזר יציגו בפניכם חוות דעת ודירוג על המלונות. אבל תכלס, מי קובע איפה תנפשו? חוכמת ההמונים באינטרנט, דירוג הכוכבים הקלאסי של העולם הישן או אולי האנשים המקומיים,ילידי המקום, "עכברי העיר" המקומיים שעובדים עם סלקטד, ויודעים איזה מלון מתאים למטייל העצמאי מבחינת מיקום, מצב פיסי ותחזוקה .
Group 7

הפעילויות

אנחנו בונים לכם פעילויות מיוחדות כמו: סדנאות יין, סדנאות בישול, סדנאות שוקולד ואפייה במקומות שסביר להניח שהייתם מפספסים, אם הייתם מחפשים אותם בכוחות עצמכם. כדי להבין איך חיים המקומיים נלמד לעשות מה שהם עושים וליהנות מחווית היצירה. מוכנים לחוויות שנזכרות לאורך שנים?
Vector Smart Object-4

הרכב

טיול ברכב שכור מאפשר לכם ניידות עצמאות ותחושת חופש. אבל שכירות ללא הבנה של כללי המשחק תהיה יקרה להחריד ותגרום לעוגמת נפש. במקום שתחקרו את הרשת ותגלו ערוצי הפצה בפערים אדירים, במקום שתתפתו להזמין ממודעה עם מחירי קסם ם מחיר ראשוני שנשמע מפתה,, תופתעו לגלות שלאחר הורדת המיסים, אגרות, ביטוחים ועמלות אחרות, המחיר יכוללהכפיל את עצמו. סלקטד בוחרים עבורך רכב ראוי ובעלויות משתלמות במיוחד.
food2

אוכל ויין

היין הוא בן לוויה מושלם לאוכל, לטעם האוכל אסור להשתלט על טעם היין או להיפך. במסעדות שבחרנו עבורכם ושריינו עבורכם מקום מראש, תהנו ממנות ומתכונים מסורתיים, שנוצרו על ידי סבתות יותר מאשר על ידי שפים. גם אוכל איטלקי הנחשב כאוכל פשוט עם מנות רבות המורכבות מ - 4 עד 8 מרכיבים, מומלץ לדעת איפה הכי כדאי לאכול.
Vector Smart Object

האפליקציה

אין לכם שום צורך לתכנן, הכול מוגש לכם "על מגש של כסף". רוצים לדעת מה אתם עושים מחר בערב, עם מי תפגשו ואיפה? רוצים לדעת מה הלו"ז עוד יומיים? אין בעיה! כשהכול מרוכז במקום אחד, לא תחפשו פתקים שהתקמטו בתיק, או תנסו להיזכר באותה המלצה לאטרקציה מקבוצת מטיילים בפייסבוק. אפליקציה פשוטה ליישום ומעודכנת- זה מה שאתם צריכים.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.