איך נמנעים מהפתעות לא נעימות בטיול בחו”ל?

איך להימנע מהפתעות לא נעימות בחו"ל

 

הנה כמה שאלות חשובות שעליכם לשאול את עצמכם לפני שאתם שולפים את כרטיס האשראי :

אנשים מעוניינים לקחת פסק זמן ולהנות מגיחה קצרה לחו”ל. הם חשופים למידע רב ש”קופץ” באתרים השונים וברשתות החברתיות ובתדירות בלתי פוסקת. אין ספק שאחד הגורמים המכריעים בקבלת ההחלטה אם לנסוע או לא הוא המחיר. אבל לעיתים קרובות קורה שהזול הוא הביוקר.

מבצעי ענק כמו: “איפה אתם בחגים?” עושים את העבודה. הטלפונים כורעים תחת עומס הפניות – וכעבור זמן לא רב מתחילים להשתרך תורי ענק בנתב”ג בכל שעות היום והלילה, יאללה נוסעים לחו”ל!!!

עסקה שנראית על פניו מבטיחה, עלולה להתברר כאכזבה מרה עם ההגעה. המבנה המפולטר הוא בעצם מלון עלוב שאם יש לכם מזל, יהיה בו מקום וגם ייתכנו איחורים לא סבירים בטיסות הלוך ושוב ועוד.
מלכודת נוספת טמונה במודעה המזמינה צרכנים לרכוש טיסות או חבילת נופש כוללת את צמד המילים “החל מ-” רומא? לונדון? בבקשה!

לטיסת 4 לילות לרומא, עם הביטוי המתעתע “החל מ–”, מה עתיד להתווסף?
כאן ניקח בחשבון שבתור התחלה עלינו להוסיף את אותם מיסי נמל, דמי רישום, העברות, מסי עיר (המשתנים מעיר לעיר וממדינה למדינה.)

בנוסף, המודעה אינה מציינת באיזו דרגת מלון מדובר משום שאין יותר חובה על הצגת דירוג כוכבים, לכן יש לקחת בחשבון שייתכן שתרצו להחליף למלון שדירוגו גבוה יותר, במחיר גבוה יותר ממחיר הבסיס שהתפרסם במודעה. תצטרכו להוסיף מס מקומי ועוד כהנה וכהנה. בחלק ניכר מהמודעות לא ברור אם האירוח במלון כולל ארוחת בוקר,  כך שלהגיע לחדר האוכל במלון ולהבין רק שם שארוחת הבוקר אינה כלולה זה מצב מביך שיכניס אתכם להוצאה נוספת. השורה התחתונה היא שעליכם לבדוק היטב את העסקה שמציעים לכם, כלומר לפרק אותה למרכיבים ולהבין את העלויות– בעיקר את העלויות שאינן כלולות בתוך החבילה. אנשים אשר מתפתים לקנות בחיפזון רק על סמך מודעה בעיתון שנראית בענייהם אטרקטיבית, עלולים לשלם הרבה כסף ולחוות “עוגמת-נופש.

-עוד הפתעה לא נעימה עלולה להתרחש היא אם בחרתם להרכיב בעצמכם חבילה הכוללת טיסה, מלון ורכב. הזמנתם מראש חדר לזוג עם שני ילדים וכשהגעתם למלון התברר שאם הייתם מזמינים חדר הורים וחדר ילדים נפרד, הייתם משלמים משמעותית פחות.

או מקרה דומה לזה הוא שכשאתם מגיעים למלון ומבינים שהעלות ששילמתם ל- 3 מבוגרים בחדר גבוהה משמעותית מעלות של חדר זוגי וחדר ליחיד.

-המלון אכן כולל ארוחת בוקר אבל אתם מקבלים רק קפה, תה קרואסון וחמאה. מה עם חביתה, גבינה ולחמניות?! אז זהו שאין!

-הזמנתם רכב שכור אתם מצפים לקבל רכב חדשני עם מסך מולטימדיה. בפועל אתם מקבלים רכב ללא מסך ונאלצים להשתמש בוייז של הנייד שלכם שלעיתים נתקע ומנסה לחשב מסלול מחדש וללא הצלחה.

-אירופה מתחממת. לנו זה מובן מאליו שיש מזגן בכל חדר ובכל רמה של בית מלון בו נבחר להתארח. באירופה זה פחות שכיח- מומלץ לבדוק מראש ולקרוא את האותיות הקטנות.

למה שתבחרו בסלקטד לטיול הבא שלכם בטוסקנה?

סלקטד מציעים לכם טיולים מיוחדים עם תוכן אחר כשהכל מתוכנן וידוע מראש. אין הפתעות!

  • חופשה עם סלקטד זה להיות בראש שקט שתגיעו למלונות מצוינים במיקומים אסטרטגיים.
  • חופשה עם סלקטד זה להנות מחגיגה קולינרית במקומות בלתי נשכחים.
  • לכל אחד מהיעדים, תגיעו עם אפליקציה, אין צורך לסמוך רק על הוייז במכשיר הנייד שלכם. האפליקציה כוללת פירוט פעילויות במסלול היומי שלכם. לכל שאלה תוכלו לשלוח לנו הודעת ווטסאפ ולקבל מענה הולם.
  • כבר בשיחת ההכרות נבין מי אתם? מה הרגלי הטיולים שלכם? מה הגילאים שלכם? מה אתם אוהבים לעשות? באיזה קצב אתם מטיילים? האם יש לכם מגבלות פיזיות, מגבלות כשרות, האם תאריכי הטיולים שאנחנו מציעים תואמים לתאריכי הטיול שלכם ועוד.

           הקונספט שלנו הוא שילוב אופטימלי בין טיול פרטי לטיול מאורגן.

 

 

 

 

 

 

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.